branding
Je branding hoeft niet te schreeuwen om de aandacht te trekken. In alles wat we maken zoeken we naar een tijdloze eenvoud door het overbodige weg te laten en enkel de essentie over te houden. Zo creëren we pure merken die er nét iets anders uitzien dan de rest en langer blijven hangen in een vluchtige en drukke digitale wereld.
logo
Tijdens een intake gaan we op zoek naar de essentie van je merk en leren we je doelgroep beter kennen. We werken één logodesign uit en tonen je hoe het er uit kan zien op verschillende afgeleiden zoals een naamkaartje, totebag of social media.
logogids
Een logogids omschrijft hoe je logo, kleuren, lettertypen en andere visuele elementen elementen best gebruikt worden, zodat alles consistent weergegeven wordt. Zo oogt je merk samenhangend, professioneel en herkenbaar.
afgeleiden
Naamkaartjes, totebag, social media... : in het verlengde van je branding ontwikkelen we alle afgeleiden. Voor een perfect resultaat werken we samen met een professionele drukker gespecialiseerd in afwerkingen zoals letterpress, blinddruk, foliedruk.
partners
We werken graag samen en kunnen blind vertrouwen op onze partners voor fotografie, copywriting, motion design...
waarom WITT
We houden van eenvoud in alles wat we maken, maar ook in de manier waarop we communiceren. We gaan steeds voor een persoonlijke aanpak waarbij je rechtstreeks contact hebt met de designer of developer, en helpen je daarbij in 'gewonemensentaal'. Alleen zo voelen we goed aan wat het beste is voor je project en kunnen we werk afleveren waar iedereen trots op is.