branding

Je branding hoeft niet te schreeuwen om de aandacht te trekken. In alles wat we maken zoeken we naar een tijdloze eenvoud door het overbodige weg te laten en enkel de essentie over te houden. Zo creëren we pure merken die er nét iets anders uitzien dan de rest en langer blijven hangen in een vluchtige en drukke digitale wereld.

logo

Tijdens een intake gaan we op zoek naar de essentie van je merk en leren we je doelgroep beter kennen. We ontwikkelen enkele logo ontwerpen en illustreren hoe het eruit kan zien op diverse items zoals naamkaartje, totebags, sociale media ...

logogids

Een logogids omschrijft hoe je logo, kleuren, lettertypen en andere visuele elementen elementen best gebruikt worden, zodat alles consistent weergegeven wordt. Zo oogt je merk samenhangend, professioneel en herkenbaar.

afgeleiden

Wij ontwikkelen alle bijbehorende items, zoals naamkaartjes, totebags en sociale media templates, als onderdeel van je branding. Om een perfect resultaat te garanderen, werken we samen met een ervaren drukker.

partners

We werken graag samen en kunnen blind vertrouwen op onze partners voor fotografie, copywriting, motion design...

waarom WITT

We houden van eenvoud in alles wat we maken, maar ook in de manier waarop we communiceren. We gaan steeds voor een persoonlijke aanpak waarbij je rechtstreeks contact hebt met de designer of developer, en helpen je daarbij in 'gewonemensentaal'. Alleen zo voelen we goed aan wat het beste is voor je project en kunnen we werk afleveren waar iedereen trots op is.